BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. október 31., vasárnap

10.fejezet

itt a feji!sokkal több komit szeretnék!

Zene a fejihez

/Natalie szemszöge/





A szobámban ébredtem fel.Infúziókkal voltam teleszurkálva, és lélegeztetőgépen voltam.Először nem érezte semmit,de aztán borzasztó fájdalom nyilallt a hasamba.Lepillantottam , a fájdalom forrására, s ekkor észrevettem bátyámat , aki fejét az ágyamra hajtva ,egy széken ülve aludt, és a kezemet fogta.Megpróbáltam egy kicsit megmozdítani a kezemet.Hál' istennek sikerült.A bátyám szemei azonnal felpattantak.
-Natalie!Jól vagy?Hogy érzed magad ?Jól vagy?Ezt már kérdeztem.Bocsi.-hadarta.Szemeiből örömöt , és megkönnyebbülést véltem kiolvasni.Nem tudtam válaszolni a lélegeztető gép miatt.
- e ki a áól e a iét.-makogtam érthetetlenül.
-Tessék?-nézett értetlenül Josh.Felemeltem a kezem , és kitéptem a számból a csövet.
-Azt mondtam , hogy vedd ki a számból ezt az izét.De már megoldottam.-suttogtam.Nem igazán volt hangom.
-Ja! Bocsesz.-hajtotta le a fejét.
-Ugyan!Semmi baj!-mosolyogtam erőtlenül.
 A "nagy" beszélgetésre apa  jelent meg az ajtóban.
-Jobban vagy már?-jött oda hozzám.
-Valamennyivel jobban.-válaszoltam.
-Gyermekeim beszélnem kell veletek.Én újra megnősülök.Elveszem feleségül Lindát , és örökbe fogadom a két lányát.Nagyon kedvesek ,és szerintem hamar összebarátkoztok velük.-hadarta egy szuszra.
-MOND,TÉGED EGYÁLTALÁN ÉRDEKEL , HOGY...-ordított Josh de én félbeszakítottam.
-Josh kérlek hagyd ezt abba.-szóltam rá suttogva.
-De téged nem is zavar , hogy ...
-De!De tiszteletben kell tartanunk a döntését.-böktem a fejemmel apám felé.
-Hát jó!De ,hogy tudd , csakis Natalie miatt nem végzem ki őket.-morogta bátyám.
-Köszönöm a ...megértéseteket.-suttogta majd kiment a szobámból.
-Nem értelek téged!-rázta meg fejét fivérem.
-Adj neki egy esélyt!
-Rendben van.-húzta el a száját-Nem vagy éhes?-terelte a témát.
-Egy kicsit, de túlélem.
-Nem érdekel , hogy kicsit vagy nagyon!Azonnal hozok egy tasakkal.Apa hozott párat a kórházból.-mondta már a folyosón járva.
Egy pohárral tért vissza , ami színültig volt vérrel.
-Jó étvágyat!-nyomta a kezembe.
-Köszi.-mondtam mielőtt nagyot kortyoltam a vérből.Nagyon jól esett. Éreztem ahogy a sebem azonnal elkezdett összehúzódni.Minden kortynál , egyre jobban , és jobban , mígnem teljesen eltűnt.Leszedtem a kötést.
-Ez gyors volt!-nézett Josh a seb helyére.
 -Ja , az.-tettem le a poharat az éjjeliszekrényemre.
-Akkor , készüljünk a holnapra.-sóhajtotta testvérem.
-Miért , mi lesz holnap?-húztam fel egyik szemöldökömet.
-Apánk kicsi barátnője és lányai beköltözésének napja.-morogta  dühösen.
-Már?!-pattantam fel , de azonnal meg is bántam , mivel rögtön fájdalom nyílalt a hasamba.
-Hé,hé!Azért ne ficánkolj , annyira még nem lehetsz jól!-ült le az ágyam melletti székre-Egyébként Barbara és Keira folyamatosan hívogattak a mobilodon.Aggódnak érted.-mosolyodott el.
-És a fiúkkal mi van?Ők mindent láttak.
-Elmondtam nekik mindent , és megígérték , hogy nm mondják el senkinek.Az első mondatuk az volt  , hogy "De királyság!"-nevetett Josh.Ez engem is megnevettetett.Bár mit vártam tőlük?Hogy majd fejvesztve menekülnek előlünk?Hát egyáltalán nem ilyenek ismerem őket.
Megcsörrent a telefonom az éjjeli szekrényemen.
-Halló?!-vettem fel.
-Natalie?!Felébredt!-mondta valakinek -Hogy vagy?
-Jobban.-válaszoltam.
-Már meglátogathatunk?-kérdezte reménykedve.Bátyámra néztem , aki aprót bólintott.
-Igen, meg.-mondtam mosolyogva, mire nagy sikítozás támadt a vonal túlvégén.Eltartottam a fülemtől , a készüléket.
-Oké, akkor apa elvisz minket!Max fél óra és ott vagyunk.Szia!-köszönt el , és már le is tette.
-Légyszi levinnéd a poharat,mert azért nem lenne túl jó  ha véres poharat találnának az éjjeliszekrényen.-mosolyogtam rá.
-Hát persze.-mosolygott vissza, majd eltűnt  a pohárral együtt.
Megpróbálkoztam elérni a távirányítót , ami az éjjeliszekrény másik végén volt.És heuréka!Sikerült lelöknöm az éjjeli szekrény túloldalára!Ez az én formám!


Csak feküdtem és feküdtem , és néztem ki a fejemből.Josh ugyan ezt tette , csak ő ült.Kopognak.És akkor most jön az Oscar-os alakítás.Betegnek látszom , betegnek látszom-mondogattam magamban.
Hallottam ahogy a vendégeink a lépcsőn  szaladnak.Majd megláttam , Barbarát a szobám ajtajában.
-Szia!-ölelt meg.
-Szia!-jött be Keira is a szobámba , aki szintén megölelt.
-Jobban vagy már?Már nincs lázad?Köhögsz még?-halmozott Barbara kérdésekkel.
-Azt mondtam nekik , hogy torokgyulladásod van.-suttogta Josh olyan halkan , ,hogy én halljam , de a barátaim ne.
-Igen !Már teljesen jól vagyok!-mosolyogtam rá.
-Képzeld!Egy teljes hónapig nincs suli , a tűz miatt!Tök jó nem?-tapsikolt Keira.
-Szuper.-próbáltam lelkesedni.Mert nekem aztán annyira mindegy volt .
-Apukád hol van?Azt hittem ő hozott titeket.-tereltem a témát.
-Ja , a te apukáddal beszélget.Igaz , hogy megnősül és azt a Linda nevű nőt veszi el?-szuper, már mindenki tudja.
-Aha.-adtam "bő"' választ-De légyszi beszéljünk másról , mert már kiráz a hideg ettől a házassági mizériától.
-Persze.



Négy órán keresztül az új mostohanővéreimről beszéltünk , akik Josh évfolyamtársai.Hát túl sok jót nem hallottam róluk.Már félek , ettől az első találkozástól.
Aztán , bejött Richard ,és azt mondta , Barbarának , és Keirá-nak , hogy hagyjanak most már pihenni.Elköszöntünk egymástól , és már mentek is.
-Ki vele !Mennyi ideig voltam kiütve?-kérdeztem , bátyámat , már zuhanyzásom után.
-Egy teljes hétig.-mosolygott.
-Hú jól bírtam , csak az a fura , hogy még mindig fáradt vagyok.-nevetettem el magam-Ja és köszi , hogy a műszereket is kivitted a szobámból , még Barb - ék érkezése előtt.
-Ugyan nincs mit.Hát mit ne mondjak nem sok jót hallottam a mostohatestvéreinkről.-morogta.
-Nekem is ugyan ez fordult meg a fejemben.Szerinted ki foglyuk bírni?
-Hát csak két választás van ...vagy kibírjuk , vagy kinyírjuk őket.-nevetett.Ja elég vicces lenne a szitu,először találkozunk , és egyben utoljára.
-Na aludj most már.-állt fel a székről , amin egész nap üldögélt.
-Rendben , de te is menj aludni!-utasítottam.
-Meglesz!Jó éjt!
-Jó éjt!


sok komit!!!

7 megjegyzés:

Kisegér:D írta...

Szia!
Én imádtam, mint mindig. :)
Jaj, nagyon nagyon várom a folytatást!
Josh nagyon aranyos, ahogy vigyáz a kis hugicájára.
Várom a kövit!
Puszi! :)

Jandi írta...

Nagyon jó volt! Örülök, hogy Natalie-val nem lett semmi. Huh! Szegény lány! Éppenhogy felébred, de másnap szívrohamot kap... Brrr!
Siess a következővel! Várom a személyleírásokat!

Kata írta...

nagyon jó lett mikor jön a következő rész már naon várom.szegény Nat épp hogy felébred már egy uj mostohaanyát és két tesot kap.

Névtelen írta...

Szió!
Nagyon jó lett.
Szegény Natalie, örülök, hogy jobban van.
Nem hiszem el, hogy az apját ennyire nem érdekli semmi, csak az a hülye nő. :/ Szerintem Josh-nak igaza van.
Na mind1, a lényeg, hogy elképesztően jó lett és nagyon várom a folytit.
Puszi,

Alice^^

Vivi írta...

szia:)
Nagyon tetszett:)
Siess a következővel:D
Nekem bejön az első és utolsó találkozásXD
:D:D
Vivi

Devonne Crescent írta...

nagyon tetszett! mint mindig =)
Josh olyan jó fej ^^ nekem is kell egy ilyen tesó =)
miért nem az első és egyben utolsó találkozás lesz? az olyan jó lenne!! :DD :DD

sok puszii♥:
niki23

Seres Péter írta...

JOsh nagyon jófej :) jó az oldid követőd leszek nekemis van egy oldalam az osztálynapló az iskolai ügyesbajos dolgokról van szó szerintem jó ha tetszik légy követő én az oldid követője leszek!!!

Ezt írd be: www.osztaly-naplo.blogspot.com

vagy : http://osztaly-naplo.blogspot.com